Locuri vacante

locații - Chișinău, Orhei, Căușeni, Bălți, Soroca, Drochia, Briceni

Cerințe:

  • Studii medii de specialitate (farmacie) sau superioare (farmacie);
  • cunoaşterea fluentă a limbilor română şi rusă;
  • cunoştinţe de operare PC;
  • dorința de a învăța și a se dezvolta în plan profesional;
  • experienţă de muncă în domeniul farmaceutic va constitui un avantaj.

Obligaţiunile: 

  • eliberarea produselor farmaceutice şi parafarmaceutice, acordarea de consultaţii și recomandări clienţilor care se prezintă în farmacii;
  • recepţia medicamentelor şi produselor farmaceutice, repartizarea lor corectă la locurile de păstrare, aranjarea în rafturi, conform regulilor stabilite;
  • respectă şi aplică legislaţia în vigoare cu privire la activitatea din farmacie, respectă normele de etică profesională cu clienții.

Condiții de muncă:

  • Salarii competitive și sistem de bonusuri; 
  • Echipa prietenoasa si conditii confortabile de lucru; 
  • Oportunitate de dezvoltare profesională și personală; 
  • Formarea și dezvoltarea competențelor în domeniul serviciului clienți și al psihologiei comunicării.

 

          Locații - mun. Chișinău, or. Orhei, or. Căușeni, or.Bălți, or. Soroca, or. Drochia, or. Briceni.

 

Dacă doriți să faceți parte din echipa noastră și să ajutați clienții cu grijă și profesionalism, vă rugăm să trimiteți CV-ul la adresa: hr@apteka.md, cu specificarea postului pentru care candidați.

Cerințe:

  • studii superioare farmaceutice, medicale generale, biochimice;
  • cunoștințe excelente de PC: Word, Excel (utilizator sigur);
  • cunoașterea fluentă a limbilor ruse, române și engleze;
  • responsabilitate, independenţă, bună organizare a muncii.

Responsabilități:

  • pregătirea, completarea și depunerea cererii și a dosarului pentru participarea la licitatii;
  • analiza caietului de sarcini și prezentarea ofertei tehnice în cadrul licitațiilor;
  • consultații și negocieri cu furnizorii, clientii;
  • negocieri și corespondență cu organizatorii de licitații;
  • întocmirea dărilor de seamă, solicitată de conducere privind munca desfășurată.

Oferim:

  • Salarii competitive și sistem de bonusuri; 
  • Echipa prietenoasa si conditii confortabile de lucru; 
  • Oportunitate de dezvoltare profesională și personală; 
  • Formarea și dezvoltarea competențelor în domeniul serviciului clienți și al psihologiei comunicării.
  • Regim de lucru - luni-vineri (de la 8:00 pînă la 17:00, sau de la 9:00 la 18:00).

 

Dacă doriți să faceți parte din echipa noastră și să ajutați clienții cu grijă și profesionalism, vă rugăm să trimiteți CV-ul la adresa: hr@apteka.md, cu specificarea postului pentru care candidați.

Cerințe:

  • studii superioare în medicină, farmaceutice sau bioinginerie;
  • cunoaşterea fluentă a rusă și engleză;
  • cunoaşterea PC la nivel de utilizator independent (Word, Excel);
  • abilitatea de a lucra cu volume mari de informație, de a clasifica și sistematiza datele;
  • competențe analitice (studiul analitic al pieței, indicatorii financiari ai proiectelor);
  • abilități excelente de negociere.

Obligațiuni:

  • gestionarea sortimentului (analiza categoriilor și identificarea produselor competitive, analiza pieței și identificarea produselor profitabile cu scopul includerii în categorie);
  • monitorizarea și cercetarea pieței, analiza concurenților, urmărirea tendințelor cererii de piață;
  • analiza indicatorilor financiari pe categorii (planificarea sezonieră, rulaj, analiza ABC, analiza XYZ);  
  • monitorizarea comenzilor și lucrul cu furnizorii, controlul termenilor de expirare a produselor.

Condiții de muncă:

  • Salarii competitive și sistem de bonusuri; 
  • Echipa prietenoasa si conditii confortabile de lucru; 
  • Oportunitate de dezvoltare profesională și personală; 
  • Formarea și dezvoltarea competențelor în domeniul serviciului clienți și al psihologiei comunicării.

 

Dacă doriți să faceți parte din echipa noastră și să ajutați clienții cu grijă și profesionalism, vă rugăm să trimiteți CV-ul la adresa: hr@apteka.md, cu specificarea postului pentru care candidați.

Dacă ai capacitatea de a Asculta pe altul, de a manifesta empatie și de a ajuta Clientul în orice întrebare – aceasta este o oportunitate excelentă de a-ți îmbunătăți abilitățile!
 
Responsabilități

  • Soluționarea problemelor clienților legate de achiziționarea produselor companiei
  • Oferirea unui feedback de calitate și menținerea comunicării cu clienții
  • Analizarea situațiilor neobișnuite, înțelegerea esenței problemelor pentru rezolvarea lor ulterioară
  • Menținerea standardelor de calitate a serviciilor și îmbunătățirea acestora
  • Prestarea unui serviciu de excepție

Candidat potrivit are:

  • Dorința de a învăța și de a-ți perfecționa cunoștințele
  • Ambiția de creștere profesională
  • Capacitatea de a lucra orientat către rezultate
  • Nivel înalt de comunicativitate, rezistență la stres
  • Gândire flexibilă și abilitatea de a procesa o cantitate mare de informație

Cerințe / Skill-uri:

  • Studii în medicină
  • Cunoașterea fluentă a limbilor rusă și română
  • Bune abilități de comunicare, capacitatea de a asculta pe alții
  • Logică și soluționarea situațiilor neconvenționale
  • Utilizator avansat de PC

Beneficii

  • Un loc de muncă interesant într-un proiect aflat în plină dezvoltare
  • Posibilitatea de creștere profesională și avansare în carieră
  • O echipă prietenoasă și profesională
  • Formare profesională și sprijinul unui mentor în perioada de adaptare
  • Un salariu corespunzător cu posibilitatea de a primi prime pentru realizarea KPI-urilor
  • Angajare oficială
  • Program de lucru: Luni-Vineri: 9.00 – 18.00.

 

Dacă doriți să faceți parte din echipa noastră și să ajutați clienții cu grijă și profesionalism, vă rugăm să trimiteți CV-ul la adresa: hr@apteka.md, cu specificarea postului pentru care candidați.

Responsabilități

  • Consultatii cu clientii prin telefon, chat si email in limba rusa si romana;
  • Asistență în alegerea produselor și informarea despre proprietățile și caracteristicile acestora; 
  • Procesarea si urmarirea comenzilor plasate de la depozit catre client.
  • Suport clienți în toate etapele interacțiunii acestora cu farmacia online;

Candidat potrivit are:

  • Studii farmaceutice,
  • Cunoașterea fluentă a limbilor rusă și română
  • Bune abilitîți de comunicare eficientă în limbile rusă și română,
  • Capacitatea de a asculta pe alții,
  • Logică și posibilități de soluționare a situațiilor neconvenționale,
  • Dorința de a învăța și de a-ți perfecționa cunoștințele,
  • Ambiția de creștere profesională
  • Capacitatea de a lucra orientat către rezultate
  • Gândire flexibilă și abilitatea de a procesa o cantitate mare de informație

Beneficii

  • Un loc de muncă interesant într-un proiect aflat în plină dezvoltare,
  • Posibilitatea de creștere profesională și avansare în carieră,
  • O echipă prietenoasă și profesională,
  • Formare profesională și sprijinul unui mentor în perioada de adaptare,
  • Un salariu corespunzător cu posibilitatea de a primi prime pentru realizarea KPI-urilor
  • Angajare oficială,
  • Program de lucru: grafic flotant - 8 ore pe zi (posibil lucru on-line).

Dacă doriți să faceți parte din echipa noastră și să ajutați clienții cu grijă și profesionalism, vă rugăm să trimiteți CV-ul la adresa: hr@farmina.md, cu specificarea postului pentru care candidați.
 

Vacancies